UPPDATERING & PLANER

Senaste dagarna har jag ridit Feeri och det har gått bra, hon var lite seg i början men nu har vi fått upp farten igen. Vädret har varit soligt och 30 grader varmt. Idag var vi och solade och badade på dagen och sen hade jag hoppträning på kvällen. Värmen tog kål på mig när jag red så jag gjorde några missar då mitt huvud inte hängde med i leken. Men Feeri sköter sig så bra och hoppar otroligt bra ändå! Sen kollade jag på de andra grupperna och efter det så hoppade jag Fargo lite. Han hoppade bra även om han är ringrostig för att han inte hoppat på ca 2 år. Men han hoppade iaf en oxer på 60-65 cm. Kan ladda upp bild från mobilen sen!
 
Imorgon blir det stallet på fm och rida ut på Feeri. Sen ska jag vara med Mathilda och sen sova hos henne. Vi ska bada i deras pool om det är fint väder (vilket det borde vara). Sen i helgen blir det stallet och inget speciellt. På måndag ska vi till Smultronstället tror jag, mums! Sen ons-fre är jag hästvakt åt min hopptränares hästar. Alltså ingen hoppträning nästa vecka :( Får hoppa lite på egen hand! Sen ska jag till stugan på landet i Stockholms skärgård till pappa och hans fru fre-mån. Sen fyller jag år på tisdagen och sen ska jag och syrran till gröna lund på lördagen tror jag! Så nu har lite koll på vad jag ska göra ett tag framöver ;)
 
Nu ska jag lägga mig och kolla på Lindsay Lohan!
 
Hoppvideon från idag borde vara uppladdad nu och ni får stå ut med att det inte ser så bra ut, JAG VET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback