ÅSIKTSINLÄGG - CAN'T STAND THEM

Det finns en viss typ av människor som jag stör mig så otroligt mycket på. Dem uppför sig på ett speciellt sätt och de tror att de äger precis ALLT. Dem ska alltid ha det si och så och dem ska få göra precis som de vill utan att någon klagar. Det finns dom som alltid har märkeskläder på sig oavsett om det är regnkläder, ridkläder, pyjamas eller vanliga kläder. Dem kan bara umgås med personer som dem anser är på samma "nivå", som alltid är fixade och snygga. Dessa personer ser också ned på dem som de anser är "under" dem själva. Man är på en lägre "nivå" och inte lika cool och då är man inte värd att pratas med.
 
Om man är på den högre och finare "nivån" så skulle man ju aldrig kunna prata eller umgås med någon på lägre "nivå". Då skulle man få sämre rykte och kanske inte ses som lika fina av dem andra på den "nivån". Jag tror att många känner igen det här beteendet och jag ser det FÖR ofta. Jag tycker det är så himla fel att bete sig på det sättet. Man ska inte se ned på andra och inte kunna umgås med dem för att man tror att man är bättre än dem! Om ni hade glömt det så ska jag påminna er, ALLA är lika mycket värda! Ingen är värd mer och ingen är värd mindre.
 
Jag kan nog inte ens förklara med ord hur arg jag blir på det här. Jag tycker att det är så otroligt fel och jag önskar att jag kunde få alla att förstå att det är fel! Uääk, jag kan inte gå in mer på det här ämnet nu för jag blir så upprörd.
                  Såhär känner jag för sånna människor
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback