I JUST CAN'T STAND U

Idag blev det rundan runt i skritt för Feeri. Imorgon tänkte jag jobba henne i skritt och trav på banan och på söndag tänkte jag hoppa lite. Skriver bara kort nu då klockan är mycket och jag orkar inte skriva så mycket i mörkret, blir lite jobbigt för ögonen. Men imorgon tänker jag skriva ett ordentlig inlägg så ni får kika in här då :)
 
Alltså vet ni HUR många gånger jag har klickat in på facebook och instagram på min iPhone idag eller? Skojar verkligen inte om jag säger 50 gånger. Så finns det inte ens något nytt att läsa eller någon ny bild. Haha, fattar ni hur kul liv jag har haft idag? Det händer verkligen saker i mitt liv hela tiden och speciellt på min iPhone! (ironi)
 
Natti lovers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback