ONSDAG

Idag har jag städat mitt rum och sen kollat på criminal minds. Longerade Feeri på sandbanan idag och det gick riktigt bra. Hon gick i form i skritt och trav och WOW vilka fina halsmuskler min prinsessa har fått! Sen galopperade hon även i båda varven och det syns att hon har fått mer muskler av galoppen vi har tränat ute :) Imorgon taggar vi hoppträning och det ska bli såå jävla roligt! Hoppträningen är det bästa på hela veckan :D Men tyvärr kan vi inte va med nästa vecka då vi är i Skåne :( Så ja, mamma och jag och Elliot åker till Skåne nästa onsdag och kommer hem på måndagen eller tisdagen.
 
Nu på kvällen kollade jag på dokumentären om Lindsay Lohan, den är sjukt bra! Har sett varje avsnitt. Sen åt vi tacos och nu ska jag kolla på Pretty Little Liars! Det bästa med onsdagar är helt klart Lindsay och PLL!
 
Vi hörs imorgon.
 
Finaste <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback