15:49

Precis överlevt ännu en skoldag. Examinationen i svenska gick helt ok ändå tycker jag. Lyssnade på en bra föreläsning hela eftermiddagen. När jag kommer hem så ska jag äta och sen blir det stallet. Feeri ska skrittas på något sätt utan ryttare. Ikväll tror jag inte att jag behöver plugga på något. Jag ska skriva ett inlägg som kommer att heta "min hjälte" så om ni vill veta vem det är så föreslår jag att ni kikar in här ikväll! 

Annars då? Sov så dåligt inatt. Kunde inte somna förren 1 typ. Vaknade någon timme senare i panik då jag drömde att jag kvävdes. Somnade en stund, vaknade igen. Vaknade inte av klockan och när jag skulle gå upp rann svetten. Så en väldigt härlig natt alltså, not. Imorgon är det praktik :) i helgen blir det stallet och ta det lugnt tror jag. På måndag veterinärklinik med Feeri...

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback