ADDICTED TO YOU

Ingen som hade någon fråga.. Skönt! Då slipper jag svara ;)
 
Hemma till 12 idag. Åt, städade, pluggade, åt och sen stallet. Fixa boxen och sen rida en fin prinsessa. Red dressyr med sporrar idag igen i både skritt och trav och hon var väldigt duktig! Inte alls lika stel i höger heller :) Imorgon ska jag nog longera henne med inspänningstyglar så jag får träna lite på det också. Har nämligen lilla hästskötarexamen nästa fredag. Samma vecka mån-ons ska vi sova på skogslotten och ta förarbevis för terränghjuling. Får alltså inte träffa Feeri på två dagar i rad :'( Orättvist!!
 
Nu ska jag försöka sova då klockan ringer om dryga sex timmar.. Tagga matte och engelska imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback