COUNT ON ME

Var i stallet på kvällen. Fixade Feeris box och sen tog jag in henne. Ryktade henne ett tag och sen satte jag på lite reflexer på henne och mig. Sen gick vi en runda på ca 15 minuter och sen några varv på plan för att hålla mamma och Fargo sällskap. Feeri frustade och verkade nöjd över att få röra lite på sig. Sen fick hon gå in i sin box och äta. 

Imorgon åker vi till stallet strax efter lunch. Antingen promenerar jag Feeri en längre runda eller longerar henne men bara i skritt. Får se vad det blir beroende på väder och så. Efter stallet skulle vi åka och handla och sen ska jag plugga lite. 

Nu ska jag ta ut hundarna och sen läsa några bloggar innan jag lägger mig. Börjar bli nervös för vad veterinären kommer att säga på måndag... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback