HEJ BLOGGISEN

Det blev ingen skola idag av olika anledningar, blir ingen imorgon heller och på onsdag har vi studiedag så det blir skola på torsdag och praktik i stallet på fredag. På måndag har Feeri en tid hos veterinären 7.30 så då hoppas jag verkligen att vi får reda på vad det är för fel på henne! Det betyder också ingen skola på måndag heller... Idag red jag Feeri barbacka. Jag lindade alla fyra benen med röda lindor och sen red jag på ett rött schabrak eftersom hon fäller. Hon är så söt när man matchar! Tyvärr gick hon ojämnt när jag red och hon snubblade massor också :( Anledningen till att jag rider henne/motionerar henne även fast hon haltar är för att Sverker (equiterapeuten) sa att svullnaden i hasen blir bättre om jag rör på henne. Dock är hon lika svullen fortfarande.
 
Den här veckan innan veterinären ska jag skritta Feeri, antingen promenad eller longering. Jag vill inte rida henne mer för jag tycker synd om henne eftersom hon haltar. Jag och några andra tror att hon har en lös benbit i hasen men som sagt så får vi se vad veterinären säger! Nu ska jag och Matilda kolla på en film. Åh! Förresten så har jag klippt Elliot och Nova idag. Elliot som vanligt och Nova är numera pälslös på hela kroppen förutom svansen och öronen, sjukt söt är hon!
 
Imorgon ska jag försöka att göra en sminkvideo och lägga upp här! Vi får se hur det går men jag ska försöka iaf :)
 
 

Kommentarer
Mamma säger:

8.30 är det ju...... ;) <3

2014-03-18 | 08:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback