PROVE THEM WRONG

Red Feeri ett varv runt körslingan idag, hon gick bra och var nöjd. Kl 5 var det stallmöte, hemma vid 7 och då kollade jag på Ponnyakuten. Sen har jag kollat på en film och pluggat lite. Förut så såg jag framför mig att jag red barbacka på Feeri utan träns och vi galopperade över ängar och jag höll ut händerna i luften, så underbart <3 Imorgon ska mamma ringa till en hästklinik då vi antagligen ska åka och röntga hennes ben.
 
Imorgon ska jag ha hästfoder provet, hoppas det går bra. Så jag stannar kvar en stund i skolan och gör provet och sen åker jag hem. Ska nog inte göra något speciellt sen förutom att åka till stallet.
 
Nu har jag verkligen bestämt mig, jag ska visa alla att dem har fel.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback