PROVRIDNINGEN

Provridningen gick bra. Quinar som han heter är verkligen 177 cm hög. Han är nästan lika hög som mig. Jättefin är han! Gillar att gosa <3 han är lite tittig av sig när man rider och han behöver en stark ledare hela tiden som säger till honom vad han ska göra. Vi red ut i skogen idag. Det blåste som bara den så han blev lite rädd ibland och då gick han på tvären och trippade men när man proade så skrittade han igen. Han kan trava väldigt långsamt och har inga problem med att gå i form! Jag galopperade inte honom idag då det blåste och det var för blött för att galoppera på fältet. Jag tycker om honom och jag hoppas att vi kan åka och provrida honom igen! 

Bild från idag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback