BÄSTA

Igår körde jag lite markarbete med Feeri. Jag hade lagt ut tre bommar mellan E och B och satt upp ett kryss på sockerbitar på en volt. Först så skrittade vi fram en liten sväng på körslingan och när vi kom till banan så började jag jobba henne i skritt. Efter en stund kom vi fram i trav och jag försökte hålla ett ganska högt tempo och hålla ned händerna. Red över bommarna och det gick super bra. Hon längde stegen över och gick fint. Jag red på halva ridbanan hela tiden och bytte varv och red över bommarna. Sen la jag till volten och det lilla krysset och det gick fint! Hon galopperade 2 språng efter krysset en gång också :) sen varierade jag krysset och bommarna åt olika håll och Feeri var jätteduktig!

Jag försökte räta upp henne hela tiden så att hon inte skulle ramla inåt och jag tycker att jag fick henne hyfsat rak. Sen skrittade vi körslingan som avskrittning och Feeri verkade nöjd. 

Idag får hon en välförtjänt vila!

Bästa ❤️❤️❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback