CATCH-UP

Jaha, det har inte blivit av att jag har bloggat något. I torsdags longerade jag Feeri, det gick bra och vi tränade övergångar. I fredags var det hoppträning som vanligt. Feeri var riktigt duktig och vi hoppade några högre hinder i slutet som kändes super! I lördags red jag dressyr på banan, red på volt och tränade på att hålla henne i form hela tiden, även i övergångar. Hon var super duktig då också! Så igår red vi ut och travade en del och hon verkade riktigt nöjd. Annars har jag bara tagit det lugnt. Bion i torsdag var ganska bra, måste se den igen för att bestämma mig hur bra eller dålig den egentligen var.
 
Idag kom jag hem kl 2 och då sov jag några timmar. Va i stallet vid 6 och fixade Feeris box och sen ryktade jag henne. Hon fick vila idag. Imorgon ska jag rida runt på körslingan åt olika håll och skritta och trava för lite konditionsträning. Eller så kanske jag gör det på onsdag och rider på banan imorgon... Isf så blir det att rida över bommar på volt. På onsdag blir det hoppträning för Lotta Björe i skolan på Vulfa.
 
I helgen blir det kanske dressyrlektion för Helena :) På söndag firar jag och Feeri 2 år!!!
 
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på The Vampire Diaries.
 
Min fina ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback