NUMBER ONE

Igår körde alla i klassen ett dressyrprogram och "domarna" (våra lärare) bedömde oss och skrev protokoll eller vad de heter. Såna som man får när man tävlat dressyr. Jag vann och fick en fin rosett :D Kom till stallet strax efter fem igår tror jag. Packade 2 hösilagepåsar och fyllde vatten i hagen. Sen tog jag in Feeri och fixade iordning henne. Sen red vi körslingan först i skritt och hon kändes okej. Sen red jag på banan och travade och jobbade henne. Hon kändes helt fräsch och jobbade på bra så det blir hoppträning idag! :D
 
Vi ska åka till stallet vid halv fem och innan dess ska jag ta det lugnt. Ska snart duscha. Imorgon på förmiddagen ska jag till stallet en stund för att träffa Feeri. Hon fyller nämligen 17 år imorgon! Sen hem och fixa mig innan tåget går till Stockholm 11.50 tror jag det var. Vid Södertälje blir det buss till Stockholm och där ska jag träffa Matilda. Sen går vi hem till M-T och sen till Globen för att köa till bra platser då vi ska stå! Sen kolla på Miley Cyrus konsert!! :D Fattar ni hur taggad och nervös jag är eller?! Sen sover vi hos M-T och sen åker jag hem på lördag kl 9.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback