LOSING YOU IS LIKE LIVING IN A WORLD WITH NO AIR

Idag var det skola som vanligt 8.30-15. På samhällskunskapen fick vi tillbaka våra prov som vi skrev för 2 veckor sedan och jag fick C vilket jag blev lite förvånad över - på ett positivt sätt! Sen på idrotten skulle vi redovisa våra egna danser som vi gjort i grupper och det var så jävla kul asså, höll typ på att dö. Men redovisningen gick bra och jag fick C (ingen fick högre än C). När jag kom tillbaka till stan kl 16 så mötte jag upp Mathilda som följde med mig och luktade på olika parfymer och det var också lite intressant, haha. Sen hem och fixa sig för stallet och sen stallet då. Fixade Feeris box och tog in och borstade henne innan hon fick gå in.
 
Imorgon åker mamma och jag till stallet vid lunch och flyttar alla våra saker och byter boxar. Det tråkiga är att Feeri inte kommer få något fönster i sin nya box :( Nu har hon 2 stora fönster och hon älskar att kolla ut så det är lite tråkigt... Dessutom är det varmstall så jag vet inte riktigt hur jag ska göra med Feeris täcken. Hon kommer ju inte kunna ha utetäcket på sig inne när det blir kallare ute så frågan är: kan man raka henne för hon ska kunna ha utetäcket även inne? Känns knäppt att raka en halt häst. Vet inte heller hur jag ska sortera upp alla saker i nya garderoben och så :/ Känns som imorgon kommer bli en fett jobbig dag...
 
Kommentera om ni är intresserade av att köpa hästutrustning av mig och även ang att raka Feeri!!
 
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla film!
 
♥♥♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback