KÖRA TRANSPORT?

Idag är det första dagen på en vecka som jag har haft en vanlig dag. Jag hade praktik i stallet. Mockade, fyllde vatten, sopade, gjorde iordning hästar & kollade på hopplektioner. Sverker kom även på em och kollade på Feeri. Först kände han på bogen och hon var inte alls öm där idag, det var "läkt". Sen longerade jag henne. Man kan se redan på skritten i vänstervarv att hon går lite ojämnt och sen i traven så haltar hon väldigt mycket... Men hon går helt rent i högervarv. Jag bad honom även att kolla igenom hela Feeri då hon halkade rejält i hagen i onsdags och hon var helt sned bak så han fixade det. Sverker rekommenderade att vi åker till en hästklinik och kollar benet. Antingen Sundbyholm eller Mantorp... Så nu måste vi hitta någon som kan köra Feeri. Om ni är intresserade så får ni gärna höra av er! Betalar bensinpengar såklart.
 
Idag kom även setet med schabrak och huva som jag köpt av Tyra Sjöstedt! Det är såå snyggt och jag lääängtar tills jag får använda det på Feeri (om jag får rida henne igen...).
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback