SEPTEMBER

Har ju inte bloggat så mycket senaste dagarna men jag har faktiskt inte haft någon lust. Men jag kan uppdatera er lite. Sverker kom inte till Feeri i onsdags pga bilproblem, hade praktik i stallet hela förra veckan. På fredagkvällen var jag hos pappa och åt o kollade på filmen "the wolf of wall street". I helgen har jag tagit det lugnt och varit i stallet. Feeri får fortfarande inte göra någonting. Sverker kommer på onsdag och då hoppas jag att hon kan få börja röra lite på sig. Idag var hon SÅ arg. Hon sparkade i staketet i hagen och när jag tog in henne så skulle hon inte äta, bara gå runt och skrika... Hon är väääldigt frustrerad nu.. Men jag longerade henne i torsdags för att kolla hur hon gick och hon gick faktiskt bättre även fast hon haltar. Ögat är inte riktigt helt bra än men jag spolar det varje dag och håller rent.
 
Idag har jag haft praktik igen och kommer ha hela veckan. Jag fick faktiskt köra Viking ganska mycket idag i skogen! I skritt och trav :D Det var superkul! Idag är början på något nytt för mig och det känns väldigt bra och kul! Dock inte lika kul att jag börjat få ont i halsen och blivit snorig idag :( Därför ska jag sova nu så jag hoppas att jag orkar morgondagen. Det va inte så bra att va uppe till 3 inatt och sen ringde klockan 8.40 idag och jag kände mig som att jag blivit överkörd av en buss :/
 
Nästa vecka väntar mycket roligt! Är ju hästvecka i skolan :D 2 st Lotta Björe hoppträningar, 2 st dressyrträningar för Nina Bengtsson och nån typ av föreläsning av någon mentalcoach.
 
1 September idag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback