SJUK

Självklart så blev jag ju sjuk igår så jag missade dressyren på Kalle :'( Jag vaknade kl 6 igår och kände mig helt snurrig i huvet och det gjorde ont att svälja så jag låg i sängen hela dagen igår. Åkte med till stallet på kvällen men det var en dum idé då jag knappt orkade... Hade svårt att somna igår då jag är torr i munnen och vill svälja och det gör så fruktansvärt ont :( Vaknade vid halv tio idag och hade jätteont i halsen. Gjorde sjukt ont att svälja och var helt slemmig i halsen och täppt så hade svårt att andas. Orkade precis duscha och sen åkte mamma och jag till akuten, fick en tid 13.15 då så åkte hem och kollade på pll i sängen och sen åkte vi tillbaka. De tog ett halsprov men det visade ingenting... Men de kollade halsen också och sa att det va svullet på båda sidor (vilket mamma redan kollat). Så fick ingen medicin...
 
Har legat i sängen hela dagen, kollat på en film och sovit lite. Har inte ens kunnat åka till stallet idag :'( Mamma var jättesnäll och fixade åt Feeri och ryktade henne och gick en promenad och gjorde nya hagar åt henne. Tur att man har världens bästa mamma <3 Saknar Feeri!
 
Har knappt fått i mig någon mat på två dagar nu... Går nästan inte att svälja ner nåt. Vi skulle äta pizza idag men jag skulle aldrig kunna äta det men de skulle köpa en kycklingrulle åt mig iaf. Jag får väl äta några tuggor och spara resten. Om ni har något tips på något som gör att det inte gör så ont att svälja så får ni gärna kommentera!
 
Resten av kvällen lär jag också spendera i sängen... Kolla pll eller film kanske. Jag kollar om alla avsnitt av pll från början om ni undrar varför jag kollar på pll hela tiden ;) Usch, jag hatar verkligen det här!!!
 
Finisen <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback