TORSDAG

Erkänner att jag är lite öm i axeln sedan igår. Idag har jag sladdat paddocken med Viking, mockat, fyllt vatten och satt stolpar med Linda. Jag och Linda har ju umgåtts ganska mycket nu när vi fixat staket och hon är riktigt schysst och det gillar jag. På kvällen kollade jag på en dressyrträning och sen gick jag en promenad med Feeri och jag tror att hon blev lite chockad över att hon fick göra någonting men på ett positivt sätt :) Hon var iaf inte galen vilket var skönt! Imorgon blir jag hämtad av Lida 8.30 och så blir det stallet hela dagen och sen helg. På söndag är det stallmöte :)
 
Nu ska jag fortsätta kolla gamla avsnitt av PLL innan jag ska sova. God natt
 
♥ You're always in my heart ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback