UTFLYKT

Igår hade jag praktik i stallet 10-18. Fixade inför tävling idag. Tanken var att jag inte skulle följa med men det blev i sista sekund att jag följde med iaf. Vi åkte kl 19 igår och var framme strax innan 23 i Vartofta tror jag det hette. Sova i husbil och sen upp 6.15 för att åka till tävlingsplatsen. Första start kl 8.24 och sista start kl 15.51 så va en lång dag på körtävling. Väldigt blåsigt men det var kul. Började åka hemåt vid 18 men har stannat o ätit också. Kommer nog tillbaka till stallet vid 22 kanske. Då ska jag pussa på Feeri och sen åka hem och ha tacomys med mamma. Sen ska jag duscha och kanske kolla ett avsnitt av pll om jag inte redan somnat, haha. 

Feeris tid på klinik ändrades till måndag kl 10 istället men det blir bra! Jag är både nervös och spänd... 

Mina två groomkompisar idag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback