6 APRIL

Idag fick Feeri vila. Jag ryktade henne och sen gick vi en promenad utan täcke. Feeri verkade lugn och nöjd och hon börjar se ganska bra ut i hullet. Hon har nämligen varit lite för tjock. Imorgon tänkte jag rida över lite bommar med henne i skritt och kanske trav, vi får se hur det går. Vi stannade en stund extra idag i stallet och hjälpte till att bygga hagar. Sen åkte vi hem och åt och sen gick vi en promenad med hundarna och så har jag duschat också. Nu ska jag väl snart gå och lägga mig och kanske kolla på en film? Om jag hittar någon bra... 
 
Haft hela 150 unika läsare här idag! Väldigt kul :) Fortsätt med de ;)
 
Hösten 2012, vilken färg på manen hon hade!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback