UTERITT + BYTA HAGE

Idag red vi ut rundan runt som kanske tog 40-50 minuter. Jag red först på Feeri och sen mamma och Fargo efter mig. Feeri var faktiskt duktig. Hon slängde lite med frambenen och huvudet men inget annat! Hon hade öronen framåt hela vägen och kollade på allting. Det var en väldigt skön tur! I skritt förstås. Sen släppte vi även ut hästarna i stora vanliga hagar bredvid varandra. Feeri gjorde några hopp och skutt och verkade nöjd och glad. Och nu kan hon äta lite gräs och ha nåt att göra i hagen. Hoppas bara inte att hon springer så hon gör sig illa. Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra med henne, kanske rida på banan. Vi får se!
 
Litet glädjeskutt i nya hagen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback