UTERITT

Idag har jag inte gjort så mycket, diskat har jag iaf gjort. Kollat några avsnitt av "The Hills". Vid strax innan fem kom vi till stallet. Fixade boxen först och sen tog vi in hästarna. Borstade Feeri och använde även en ryktsten på hennes rumpa då hon fäller mycket där. Sen red jag och mamma runt körslingan och en bit på vägen. Jag och Feeri gick först. Hon trippade lite och röck en del med huvudet men annars var hon snäll! Duktig även fast det hände mycket runtomkring idag. Imorgon tror jag att jag ska tömköra henne, kanske på insidan där det är lite mjukare. På framsidan är det så himla hårt, nästan för hårt :/ Skulle behöva lite mer gummiflis. Vi får se vad det blir.
 
Nu ska jag snart åka till Matilda och sova hos henne i hennes lägenhet. Antar att vi ska kolla film och prata en del. Mysigt! Imorgon blir det stallet på dagen.
 
Bild från när jag red Feeri idag <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback