ÄLSKADE HÄST VAD DU ÄR BRA

Oj, oj, oj... Jag bestämde mig för att tömköra Feeri idag och WOW. Såå fin hon var och hon börjar bli riktigt musklig och fin i kroppen verkligen. Hon har nog aldrig varit så snygg i kroppen som hon är just nu! Hela tiden i skritten oavsett om hon går på kort eller lång töm så går hon i form helt själv. I traven gick hon lugnt och fint och ganska mycket i form tillochmed! Jag kunde även tömköra henne på vanligt voltstorlek i trav i båda varven :) Hon var verkligen jätteduktig idag och lyssnade så bra på mig. Tömkörde i 40 min så hon fick allt jobba en del. Hon fick trava ganska mycket också. Det är dagar som denna som jag är så glad att jag aldrig gett upp hoppet om Feeri och glad att jag har kämpat så hårt med henne! 
 
Vi tog en fin selfie idag ♥ ÄLSKADE HÄST ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback