FÖRSTA DAGEN

Gick upp strax efter halv sju imorse. Va i Norrköping vid halv nio, vi började nio. Och vi var där i hela 27 minuter... Så missade jag precis mitt tåg också så fick vänta på nästa... Kom hem kl 11. Gick då ut med hundarna och sen åt jag lunch. Har städat litegrann och nu sitter jag och chillar i sängen, vet inte om jag orkar sätta på en film eller inte, haha. Mamma kommer hem runt halv fem så det blir stallet vid typ halv sex skulle jag tro. Ska rykta Feeri och gå en liten promenad. Så vill jag sola ikväll. Annars ska jag bara ta det lugnt och skönt :) Imorgon går jag 8.30-15 om vi inte får sluta tidigare. Ska ha någon "gemensam aktivitet" och gå promenad typ hela dagen, så ovärt tycker jag. Då kunde man ju få sluta vid lunch iaf..
 
Om schemat som jag sett stämmer så kommer jag gå 8.30-11.15 på måndagar :D Dessvärre 8.30-16 på onsdagar... Har aldrig slutat så sent förut..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback