GBG, BLANDADE TANKAR OCH KÄNSLOR

Tänkte bara dra lite kort om Göteborg, orkar inte berätta allt. Vi åkte ju tåg tidigt i onsdags, var framme vid halv elva tror jag. Då lämnade vi väskorna på hotellet och åkte spårvagn till Liseberg. Där var vi hela dagen. Åkte en del karuseller och jag åkte helix med massa lopar och man var uppochned 7 gånger.... Fy fan asså, den var jävligt läskig men ändå ganska rolig. Sen uppträdde Magnus Uggla också så vi såg honom. Kom till hotellet vid halv elva kanske och checkade in på rummet. Det var vääldigt sköna sängar och jättefint badrum! På torsdagen gick vi upp vid halv tio kanske. Åt största frukosten jag någonsin ätit i hela mitt liv med massor olika saker men gott var det. Sen gick vi på Nordstan tills det var dags att åka tåg hem 17:20. Jag köpte lite underkläder, en sport-bh och ett par skitsnygga Nike skor som jag ska ha till vardags. (Även en stor kopp till mamma.)
 
Tåget var framme i stan strax efter halv nio. Då åkte vi hem och jag lämnade mina saker och sen åkte mamma och jag till stallet. Tog ut hästarna för att de hade stått inne några timmar. Idag har jag varit trött typ hela dagen. Men vi var i stallet på em och jag red Feeri på banan med snodd. Tränade på övergångar mellan skritt och trav. Och hon var så jävla stark i traven så jag fick kramp i armarna... Det går verkligen inge bra för oss just nu. Bara i skritt och hur kul är det att skritta jämt? Inte så kul.. Jag fattar verkligen inte för hon har aldrig varit stark i traven (eller övrigt) förut så varför är hon det nu? Hon har liksom varit känslig i munnen. Är det nåt med tänderna tro? Men hon verkar ju inte stark i traven när Niklas rider henne...? Rider jag fel på något sätt eller är jag bara dålig? Jag känner verkligen att jag vill och behöver rida för en tränare i dressyr och hoppning typ NU. Det har inte varit några hoppträningar sen i Juni men jag tror att dem skulle börja nu i Augusti igen. Och jag vet inte vem man ska rida för i dressyren... Nån som inte ser ned på travare...
 
Just nu känns det som att jag och Feeri jobbar mot varandra istället för med varandra och det känns inte så bra. Jag har ju ändå ridit henne i över 3 år så jag borde ju rida henne bra och känna henne bäst men just nu känns det inte så :( Och så har jag sån jävla ångest nu också för det är redan 1:a Augusti vilket betyder att skolan börjar snart igen... Jag har haft ångest hela sommaren. Om man ens kan kalla det sommar, snarare höst. Kommer nog fan inte klara hösten och vintern iår. 
 
Sen för övrigt så är jag väldigt trött på många människor, inte alla men många. Folk som är allmänt dumma i huvudet, idioter, folk som inte är dem som de säger att de är, folk som inte gör det dem säger att dem ska göra, folk som lovar saker och sen skiter i det, folk som bara ska visa upp sig, folk som tror att dem vet allt i världen och är bäst och folk som bara utnyttjar en. Jag är så JÄVLA trött på folk på ren svenska. Jag är så trött på att det är samma jävla skit hela tiden och att folk aldrig kan växa upp och mogna till. Jag känner mig jävligt arg och sårad. Det är så synd att det finns så många idioter. Fyfan.
 
Bilder från Göteborg som jag tyckte var väldigt kul och mysigt!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback