MONDAY

Kom hem vid 13 idag. På em tog jag det lugnt och råkade somna... Mamma kom hem sent så kom till stallet vid 18.45 kanske.. Red Feeri på nysladdad bana med 5 st bommar som jag skrittade och travade över. Feeri var riktigt duktig och traven blir bara bättre och bättre! Imorgon ska jag inte till stallet så då får Feeri vila, men det är hon värd!
 
Efter skolan imorgon så följer jag med Julia, en klasskompis hem och sen ska jag, Julia och Emelie ut och äta på kvällen för Julia fyllde 18 idag. Så imorgon blir det en heldag i Norrköping! Kommer hem på kvällen. Men det ska bli mysigt! 
 
Nu ska jag kolla lite på "Gilmore Girls" innan det är sovdags. Är så törstig men orkar inte gå till köket :(
 
Bilden är från pay n jumpen! Bästa Feeri <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback