SOLIG TISDAG

Idag har det varit strålande sol och blå himmel typ hela dagen och vi har bara varit utomhus. Vi var indelade i grupper tillsammans med ettor och tvåor och på fm skulle man göra typ "uppdrag" för att samla poäng och på em var det olika stationer med samma grupper. Våran grupp vann inget pris iaf men jag har haft lite kul, på fm var det lite långtråkigt. Vi slutade halv två så jag missade precis mitt tåg IGEN. Så fick gå med hem till Julia en stund och vänta. Kom hem kl 15 och då gick jag direkt till en mack och pumpade mina cykeldäck som inte hade så mycket luft. Satt på balkongen och solade i en halvtimme och jag höll på att tuppa av för det var så varmt... Nu ska jag äta lite och så är det stallet snart! Feeri ska jobbas men har inte bestämt på vilket sätt ännu :)
 
Imorgon ska det vara vanliga lektioner 8.30-15 och på torsdag + fredag ska vi vara på Skogslotten...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback