BÖRJAR BRA..

Lovet började faktiskt väldigt bra! Idag vaknade jag av att mamma ringde för att berätta att hon vunnit 2 biljetter till Göteborg Horse Show 26 Februari, alltså nästa torsdag!! Det ska bli fett kul då jag aldrig varit på Horse Showen där och jag har bara varit i Göteborg en gång och då på konsert. Kommer såklart gå på mässan då också så kommer antagligen köpa något fint till Feeri .. :) 
 
Efter att jag pratat med mamma vid kl 11 så gick jag upp och klädde på mig och sen gick jag en promenad med hundarna. När jag kom hem så åt jag och kollade på pll. Sen rakade jag hundarna. På kvällen va vi i stallet. Jag fixade Feeris box som alltid och sen tog jag in henne. Sen åkte vi hem och åt och sen kollade vi film! Nu ligger jag i sängen och vet inte om jag ska kolla på PLL eller "Magic Mike"... 
 
Imorgon ska jag antingen tömköra Feeri eller promenera henne, beror lite på hur mycket rörelse det är i stallet och så. Sen på onsdag är det dags för mig att sitta upp på Feeri.. Asså det känns sjukt konstigt att bara skriva det! Jag börjar bli riktigt nervös och laddad för att rida henne. Om hon kommer att halta första steget hon tar eller om hon går rent... Om hon haltar så vet jag inte hur jag kommer att reagera..? Brista ut i tårar? Efter 30 veckors/7,5 månads vila liksom... Time will tell.
 

Min bästa vän, ängel, soulmate & livsglädje <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback