.

Jag är på så himla dåligt humör just nu för jag är så trött på denna jävla is. Den bara förstör allting hela tiden och det är så jävla jobbigt. Man vågar inte ens promenera med hästarna för man är ju livrädd för att ramla. Om det ska fortsätta att vara såhär isigt så kommer jag inte kunna rida Feeri och sätta igång henne som jag har tänkt och det gör mig så jävla ledsen. Jag har väntat på det här i 7 månader och jag har varit så himla glad nu för att jag äntligen ska kunna rida henne och jag har inte varit glad på länge... 
 
Det känns verkligen som jag bara har motgångar hela tiden och aldrig medgångar (heter det så?). Man blir bara så trött när ingenting nånsin går bra. Alltihop är bara skit.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback