HÄSTIGT

Kom hem från praktiken för ca 1,5 timme sedan. Idag har jag mockat, fyllt vatten, packat hösilage, sopat, spånat, fixat kraftfoder och ridit Fargo. Han har haft vila nu ett tag p.g.a. underlaget bl.a. men mamma har promenerat honom två dagar och så skrittade jag honom idag. Jag red runt stallet (en väg som tar ca 10 min att skritta) och sen några varv på banan bara, men det räckte. Vi tar det lugnt och försiktigt så vi inte får fler skador eller överansträngningar. Vi ska se om vi kan raka Fargo igen nu i helgen då det har växt ut så mycket och nu när vi ska sätta igång honom också. 
 
Så vi åker till stallet sen igen och tar in hästarna och jag ska borsta Feeri och kanske gå lite med henne. Annars hoppas jag att det blir en lugn kväll med god mat. Kanske tacos, mamma? :* Igår såg jag en film som heter "The Maze Runner", den var ganska bra men lite oklar så det var lite irriterande men ändå spännande! 
 
Nu ska jag kolla ett avsnitt av pll innan mamma kommer hem! Hoppas ni alla får en mysig fredag.
 
Fina Fargo får stå för dagens bild! Visst är han snygg?
 

Kommentarer
Mamma säger:

Klart att han är snygg! Det ser väl alla! 😉❤

2015-02-06 | 21:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback