NÄ MEN HON VA INTE SÅ PIGG... ELLER?

 
 
Här har ni 15 sekunder av den 10 minuter långa ridningen på Feeri idag. Som ni ser så haltar hon inte! Inte än iaf :) Det var väldigt roligt att sitta på hennes rygg igen och det kändes ovant. Feeri var så himla pigg och kändes som en tickande bomb att rida på. Det syns inte riktigt på videon men hon var riktigt pigg! Detta var hennes första lilla utbrott, det kom fler och hon kickade flera gånger bak. Jag tänkte att jag ska rida henne imorgon också likadant som idag för hon behöver nog några gånger på sig att lugna ned sig. Men på fredag får hon vila ryggen och gå en liten promenad eller liknande.
 
Efter att jag ridit Feeri så red jag Fargo en liten stund i alla gångarter bara för att känna igenom honom och det gick bra :) Ska nog lägga mig nu, är ganska trött. Måste ju ladda om för att rida Feeri imorgon igen. Imorgon är det 1 vecka kvar tills vi åker till Göteborg också! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback