ONSDAG

Sitter i klassrummet och ska snart gå och äta. Vi slutade engelskan tidigare då vi hade examination och skrev en artikel och sen fick man gå när man var färdig. Efter lunchen har vi matte och då ska vi ha repetition av dem kapitel vi har jobbat med för vi har prov nästa vecka. Slutar kl 15 och kommer hem kl 16. Då ska jag äta något och sen ska vi till stallet. Ska fixa Feeris box, borsta henne och rida Bellman igen och tolka. Vi gjorde ju det igår och det var faktiskt väldigt kul! Vi körde i skritt, trav och galopp men typ mest i trav. Det gick skit bra för Johanna som åkte skidor och åkte i påse, hon ramla inte nån gång eller åkte ned i diket, haha. Så vi ska göra samma sak idag igen.
 
När vi kommer hem från stallet ska jag bara ta det lugnt och kolla pll om det har kommit ut. Ska sova tidigt också för jag var så jääävla trött imorse.. Även fast jag somna tidigt igår. Det va typ de jag hade att skriva. Vi hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback