SATURDAY

Idag gick jag upp strax innan kl 10. Då gick jag ut med hundarna och sen gjorde jag mig iordning. Sen åkte mamma och jag till Rusta och Sko Kanonen och jag fick ett par nya vinterskor då mina är trasiga, tack mamma! Sen åkte vi till stallet. Det var redan mockat åt våra hästar när vi kom så jag fick lite ångest och jag vet fortfarande inte vem det är som har mockat men jag har väl mina misstankar. Sen fixade vi resten av boxarna och jag mockade Feeris hage. Sen longerade jag Fargo i djupsnö och sen tömkörde jag Feeri några varv på banan där det är plogat. Herregud så pigg hon var! Hon bara trippade, gick i sidled, sparkade bakut och var helt craaazy! Det är då man tänker att det ska bli så kul att rida henne snart... ;) Hon är verkligen som en tickande bomb.
 
Kom hem vid kl 15, då duschade jag och gjorde mig iordning. Ska till pappa kl 18 och äta där och farmor ska vara där också. Nu ska jag gå ned i tvättstugan och sätta igång tvätten. Sen ska jag kolla pll innan det är dags att traska över till pappa i mina nya skor!
 
Imorgon ska hästarna få gå en liten promenad och bli ryktade såklart!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback