STRESS, STRESS, STRESS

Vart tog helgen vägen? Jag har inte direkt hunnit tagit det lugnt och vilat upp mig. Har haft fullt upp. Igår hade jag lite sovmorgon, sen lunchen i stallet, fixa boxen, sen kom hovslagaren och sen hem och duscha fort som tusan och sen kom pappa och hämtade mig och sen åt jag där, kollade film, ansökte om ett jobb och sov där. Idag blev jag väckt 9.15 och sen hemskjutsad. När jag kom hem gick jag ut med hundarna och sen åkte vi till stallet. Lunchade hästarna igen och fixade Feeris och Bellmans box och sen red jag Bellman på fältet i alla gångarter och det var väldigt roligt! Sen tog vi in våra hästar och borstade dem och jag bytte täcke på Feeri och sen ut med dem i hagen igen och så åkte vi till affären och sen hem och åt. Sen gjorde jag äntligen den där j*vla bakvideon på engelska som jag skulle ha gjort på lovet men skjutit upp... Det tog 1,5 timme att baka och sen lägga in videosen i datan och sen redigera så det tog totalt ca 3 timmar men nu är den äntligen färdig! Så NU ska jag koppla av lite innan det är dags att lägga sig.
 
Den här veckan kommer bli SÅ jobbig då jag har examination & prov.... USCH! Vi har mycket i skolan just nu... ångest, ångest, ångest.
 
Längtar till nästa helg då man kanske kan få koppla av lite och vila upp sig till SISTA veckan innan lovet! Wiho.
 
Älsklingarna<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback