TIDIG BLOGGNING

Hej bloggen, hehe. Jag bloggar lite snabbt nu för jag är inte säker på att jag kommer att hinna ikväll. Ska som sagt fixa inför imorgon och så. Just nu har vi rast men matten börjar snart igen. Slutar tre så jag kommer hem klockan fyra. Då ska jag bara byta om typ och så åker vi till stallet!
 
Imorgon går tåget 7.10 men det är ju typ som vanligt för mig. Är framme i Göteborg vid halv tio tror jag och då ska vi ta oss till Scandinavium (heter det så?). Sen går tåget hem 18.30 tror jag att det var. Kommer bara vara hoppning men olika tävlingar och så ska vi gå på Eurohorse såklart! Ska kolla efter lite olika saker. Jag skulle verkligen behöva nya höpåsar iaf! Nåt kommer jag nog köpa :)
 
Nu börjar vi snart så vi hörs när vi hörs!
 
Jag just nu :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback