SÖNDAGSÅNGEST

Denna dag började inte jättebra.. Har varit öm vid naveln i två dagar men jag trodde att det var för att jag hade fastnat med piercingen i ett skärp eller något men det var det inte. Det kom var och blod från själva naveln och är blodigt längst in. Så himla äckligt! Dessutom gör det ont på ett så konstigt sätt...
 
På em var vi i stallet, gick en sväng med hästarna i snön. Fixade boxarna och sen tog vi in hästarna och borstade dem innan de fick gå in i sina boxar. Imorgon har jag ju egentligen ridning i skolan men får se om jag vågar rida p.g.a. naveln.
 
Igår red jag Fargo en liten stund för vi provred en dressyrsadel på honom. Sadeln var jätteskön att rida i men frågan är om den är för trång för Fargo, det är så svårt det där! Red bara fram och tillbaka framför stallet där det var grusat för det är så himla isigt så ingen har ridit Fargo på 2 veckor heller men har var snäll som tur var. Jag hoppas att underlaget blir bra snart så man kan rida ordentligt! Rider aldrig längre :(
 
Nu ska jag avsluta helgen med att sitta i soffan och kolla tv eller film.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback