SUNDAY FUNDAY

Råkade vara vaken till över kl 4 igår då jag låg och kollade på OC och det var så spännande så jag inte kunde sluta titta... Idag har det inte hänt mycket. Mamma och jag var på Ingvaldstorp en liten sväng för att köpa foder till Fargo. Åkte till stallet vid kl 3 tror jag. Då gick vi en promenad med hästarna först. Feeri var jätte duktig och gick i form hela vägen och var helt löddrig vid munnen när vi kom tillbaka. Sen fixade vi boxarna och sen tog vi in hästarna igen och städade då det var vår städvecka. Och nu är vi hemma och håller på att laga mat. Sen ska jag kolla OC innan en film på tv kl 9 och sen ska jag kolla OC igen...
 
Jag har sovit dåligt typ hela lovet och det suger. Imorgon händer det ingenting förutom stallet på kvällen. Kanske orkar ta tag i mitt liv och gör klart en skoluppgift men vi får se.
 
Ni får gärna följa mig på andra sociala medier!
 
Facebook: Maja Hammarbäck (tror ni känner igen mig på min profil)
Instagram: majahammarback - är privat men lovar att acceptera er!
Ask: majahammarback ← Ställ gärna frågor om ni undrar nåt! Är ok att vara anonym.
Videofy: majahammarback
Youtube: Maja Hammarbäck (är aktiv på den som har 16 videoklipp)
Snapchat: mhammarback
Kik: Majafeeri
Shots: majahammarback
Twitter: MajaHammarback
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback