DÅ & NU

Idag red jag Feeri på körslingan. Jag red fram och tillbaka på raksträckan i skritt och trav och det är lite upp- och nedförsbacke så det var bra träning. Hoppade även ett litet kryss 4 gånger då det står hinder där så jag blev lite sugen. Feeri tyckte det var skoj också! Får göra detta lite oftare då det är rolig träning som inte är på banan. Styrka och kondition :) Ska försöka rida ut mer överhuvudtaget då det är bra träning men man glömmer ofta bort det och tror bara att träning innebär att rida på banan. Så jag ska utnyttja skogen och körslingan mer i alla gångarter! Imorgon får vi se vad jag gör med Feeri.
 
Första gången jag satt på Feeri. Visst ser hon annorlunda ut nu? (Det hoppas jag iaf)
Så här såg hon ut i kroppen innan hon blev skadad.

Kommentarer
Jasmine Lundgren säger:

Oj vilken skillnad! Bra jobbat :D

2015-07-22 | 21:27:26
Bloggadress: http://jasminelundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback