FRE & LÖR

Igår så red ju Niklas Feeri och det gick bra. Han får henne att gå bra i traven vilket jag inte har så lätt för. Men nu ska vi jobba övergångar mellan skritt och trav. Sen åkte jag med Mathilda och henns familj till Malma marknaden och det var as mycket folk och varmt och hur mycket skitsaker som helst och typ samma grejer i alla stånd.. Jaja, nu har jag iaf varit där en gång så nu behöver jag aldrig mer åka dit ;) Jag köpte ingenting. På kvällen käkade vi god mat, kollade lite på tv och pratade om allt mellan himmel och jord vilket var välbehövligt. Jag älskar att man kan prata om vad som helst med den tjejen <3
 
Idag åkte jag hem på em. Var i stallet sen och jag red ut Feeri själv i ösregnet. Sen fick hästarna på sig regntäcke inatt för det är så fruktansvärt dåligt väder och inte alls nån värme... Så himla tråkigt med vädret verkligen. Hoppas att man kan få lite sol och värme nu sista veckorna på lovet. Imorgon blir det stallet och jag vet inte riktigt vad jag ska göra med Feeri. Jag åker till Göteborg på onsdag så jag tänkte att hon ska gå alla dagar fram tills dess. Ska försöka få till ett gympass imorgon också. 
 
Nu ska jag kolla klart på en film! Godnatt.
 
Från idag när vi trotsade regnet!
Och kolla här vad fint Feeri går i traven med Niklas...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback