IMORGON...

Igår vilade Feeri men jag ryktade henne ordentligt. Sen på kvällen gymmade jag med Matilda och sen sov jag där. Idag har jag varit i stallet - tömkörde Feeri i skritt och trav och hon var superduktig! Red även Fargo lite. Har också städat mitt rum, diskat, handlat, solat och nu ska snart mamma och jag göra tårta till imorgon! Jag tror och hoppas att imorgon kommer att bli en riktigt bra dag. Vet typ allt som jag kommer få men det är väldigt bra grejer så det gör inget att jag redan vet. Så ska jag även hoppa Feeri :D Det blir tårta, fika och god mat också. Men tyvärr tror jag att det kommer regna... Hoppas på lite sol och inget regn. SÅ, imorgon smäller det... 18 ÅR!!
 
Nu ska vi fixa tårtan och sen ska jag duscha och måla naglarna! Vi kanske hörs imorgon :)
 
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback