MEDRYTTARE TILL GALNINGEN?

Jag har funderat lite fram och tillbaka på om jag skulle skaffa mig en medryttare till Feeri. Eftersom jag börjar 3:an och det kanske är mycket i skolan och med pendlandet och så så blir jag ganska trött. Självklart vill jag ju helst träna och lära Feeri allting själv och det har jag ju gjort hittills men det känns som ett ganska moget alternativ liksom. OM jag bestämmer mig för att leta efter en medryttare så måste det såklart vara någon som är duktig på att rida och lite "unghästvana" nästan eftersom hon inte är helt utbildad. Jag vet ju att hon inte är unghäst ;) Men jag har inte besämt någonting än men jag har bara funderat lite på det. Känns läskigt att ha en medryttare... Men tänker även att det kan vara nyttig för Feeri att ha någon annan som rider henne. 
 
Om det är någon som läser som är intresserad/nyfiken att kanske bli medryttare på Feeri så tveka inte att höra av er till mig! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback