DET VANLIGA

Igår skrittade jag ut en bit på grusvägen och mamma följde med med Fargo. Det blev faktiskt lite sol på kvällen så det var mysigt. Idag tömkörde jag Feeri i skritt och trav med inspänningstyglar. Hon var riktigt duktig och travade bra och lugnt. Så klippte jag man och svans lite på henne idag också. Imorgon är det hoppträning igen :) Hoppas att Feeri sköter sig. Annars så har det inte hänt mycket. Jag har bara tagit det lugnt förutom stallet. Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på "Orange is the new black". 
 
Jaha, hade tyvärr inget intressant att berätta idag, eller igår... Men, men. Stallet som vanligt och det är ju kul! Tagga hoppning imorgon!
 
Asså jag har tänkt på en sak... Jag tror att det står i Feeris pass att hon är svart och hon är svart på vintern men på sommaren så är hon mörkbrun som ni ser på bilden så vad blir hon då? Svartbrun?
 
Finaste tjejen igår <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback