HOPPAS...

Nu har jag inga uppgifter/arbeten kvar i skolan! Nu sitter jag och väntar tills det är dags för mig att gå till tåget. Idag har nosplattan från PS kommit så vi ska hämta den innan vi åker till stallet och sen till stallet då. Jag hoppas verkligen att tränset passar med den annars blir jag ledsen :( Men det borde passa! Om det gör det så ska jag självklart prova att rida med det idag!
 
Igår red jag henne på banan och hon var duktig i skritten men i traven trippade hon en del i högervarv och ville inte ställa sig i det varvet så jag försökte jobba bort det... Tog kanske 20 min innan det släppte lite.... Smörjde hennes hals med arnika på båda sidor efter passet.
 
Nu ska jag åka hem :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback