HOPPTRÄNING IMORGON

Tänkte bara skriva att det blir hoppträning med Feeri imorgon :D Det var inte planerat men nu blir det så. Hon har inte hoppat på 2 veckor och jag red lugnt idag så det går bra. Idag skrittade jag mest och travade 3 varv och red med graman och det gick väldigt bra och Feeri frustade. Sen fick jag även hoppa upp på Fargo då han var lite dum med mamma men han va fin! Tyvärr så passade inte tränset även fast jag bytte nosplattan så nu vet jag inte hur jag ska göra... :( 
 
Men Feeris första riktiga hoppträning med andra hästar imorgon! Det ska bli riktigt roligt. Men innan det är de praktik hela dagen.
 
Nu måste jag gå ut med hundarna, duscha och sen lägga mig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback