SJUK

Igår vaknade jag och hade ont i halsen... Men vi åkte till stallet vid lunch. Red först. Jag skrittade Feeri på banan och red över lite bommar.. Jobbade mycket med att ställa o  böja och även flytta för skänkeln. I slutet efter kanske ca 30-40 min så kändes hon mjuk i båda sidorna. Skrittade av runt stallet. Sen släppte vi ut hästarna i en sommarhage med massa bete. Så gjorde vi boxarna och flyttade vatten till nya hagen. Sen åkte vi hem. Fixade tvättstugan, jag cyklade till coop o handlade lite och sen åt vi. Sen åkte vi tillbaka till stallet senare på kvällen och tog in hästarna. Dem får inte gå ute på nätterna riktigt än. Kollade på 2 filmer på kvällen.
 
Idag råkade jag sova lite länge. Vaknade med mer ont i halsen och snorig så jag är förkyld och jag har ingen energi alls... Så det gör inget om det är dåligt väder och regnar i en vecka för då behöver inte jag ha dåligt samvete över att vara inne ;) Idag har jag inte gjort nånting men nu ska vi åka till stallet snart. Ska rida ut idag. Sen ska jag ta det lugnt resten av dagen. 
 
Kan inte sluta tänka på stackars Lisa Holm och hennes familj... Hur FAN kan man mörda en 17-årig tjej??? Det är så jävla sjukt! Vila i frid Lisa.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback