SOMMAR

Igår va en bra dag. Slutade skolan typ 10.40. Blev hämtad o så åkte vi till smultronstället o käkade glass. Sen till stallet, fixade boxarna och longerade Fargo. Sen åkte jag till Matilda och sov där. Åt thai, va på bio "Jurassic World" som va fett bra och sen hem och kolla film. Idag va det sovmorgon och sen åka hem. Solade ett par timmar på em innan jag fick skjuts till stallet. Fixade boxarna och sen hopptränade jag för Niklas med Feeri. Hon var mkt lugnare idag men fortfarande inte helt lugn. Vi tränade bommar i början och sen låga hinder. Hon stannade några gånger för att kolla på "läskiga" hinder enligt henne men annars hoppade hon bra! Jag är nöjd och det va nog Feeri oxå för efter sista hindret när jag klappade henne och berömde så blev hon lite mallig och skakade på huvudet. Hon höll även på lite med huvudet när jag hoppade så en gång fastnade tygel i min nagel och bröt av den bakåt typ på mitten av huden, aj aj! Det började blöda... 
 
Asså jag fattar inte riktigt att jag har sommarlov nu... Men såå skönt! FRIHET. Och fatta att nästa år tar JAG studenten! Det ska bli så jäkla kul! Jag ska även skriva ett inlägg om vad jag ska göra i sommar, det kommer... 
 
Bilder från igår och idag
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback