VILL MAN INTE SÅ VILL MAN INTE.

Idag tömkörde jag Feeri och hon var faktiskt riktigt duktig. Jag provade att ha inspänningstyglar på också och det gick bra. Hon jobbade på i bra, låg form i skritten. Provade även att trava på volt och det gjorde hon lugnt och fint och lite i form :) Imorgon tänkte jag rida henne över lite bommar och kaaanske något litet skutt. Fargo ska longeras. Jag red honom idag och han var superfin i skritten men han ville verkligen inte trava idag... Spelade ingen roll om jag använde skänklar eller bara munnen. När jag använde skänklarna en gång så hoppade han rätt upp i luften och sparkade bakut... Lilla Fargo.. 
 
Ja, det var väl det jag hade att säga. Har rakat Nova och Elliot idag, rakade Alice i fredags så nu är alla hundarna kortklippta. Vet inte riktigt vad jag ska göra med nånting just nu :( Och mina tänder på överkäken är bortdomnade... Idag när jag red lätt kändes det som att jag skulle tappa dem, haha. Asså vad är det för fel på mig? Orkar innnnteee.
 
Nu ska jag fortsätta att kolla på "Orange is the new black" som jag har börjat kolla på. Är redan halvvägs inne i säsong 2. Och prata med en speciell person.. hemligt
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback