ÄRLIGT

Jag tror tyvärr att bloggen kan bli lite lidande de kommande 2 veckorna. Jag har så mycket saker i skolan som ska lämnas in och göras och jag är så stressad över det. Hela min helg kommer gå till att skriva uppgifter, inte inte dugg kul men det måste göras nu. Jag har verkligen försökt att undvika det men nu går det inte längre, tyvärr. Jag tycker verkligen att det är kul att blogga och jag vill blogga om hästarnas träning såklart men vi får se hur mycket jag hinner och orkar helt enkelt. 
 
Jag har nu även insett att jag inte längre kan undvika mina problem utan jag måste ta tag i dem och inte bara strunta i dem hela tiden. Låtsas som att allt är bra när jag vet innerst inne att det inte är det. Det känns som att jag har ljugit för mig själv under en väldigt lång tid men jag orkar inte det längre. Jag har bara försökt att dölja det. Jag måste försöka ta tag i saker nu och jag hoppas att det kan bli lättare i framtiden. Det är inte meningen att ni ska fatta vad detta handlar om och ta inte bara för givet att ni vet vad det handlar om nu för det tror jag inte att ni vet. Det kanske inte är det som ni tror är uppenbart!
 
Vi hörs när vi hörs och önska mig lycka till för det kan jag behöva..
 

Insurgent var väldigt bra och spännande! Längtar till nästa film kommer på bio :)

Kommentarer
Mamma säger:

<3 =)

2015-03-20 | 11:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback