DET SOM ÄR GJORT OCH DET SOM SKA GÖRAS

Vet inte riktigt vad jag ska börja med.. Feeri har vilat sen i torsdags för hon har blivit vaccinerad så det blir kul att rida henne nu i veckan... I fredags red jag ut Fargo en liten sväng, själv! Och det gick toppen :) I helgen har jag varit hos pappa en sväng, pluggat, varit i stallet och kollat på valparna. Även klippt av några centimeter av håret då det tyvärr va så slitet så det höll på att gå av... Idag red vi dressyr på Åby och jag red Saphire. Det var kul och gick bra, speciellt när vi ökade och minskade galoppen. Efter det så åkte mamma, Matilda och jag till Hööks, XXL (nånting..), Djurmagasinet och Biltema. Feeri fick 3 st nya höpåsar från Biltema och en ny ryktväska från XXL som är rosa och svart i märket Jacson! På vägen hem från Norrköping blev jag avsläppt i stallet så jag fixade båda boxarna och sen kom mamma så tog vi in dem och borstade dem. Ikväll skulle jag ha pluggat men jag är så trött och det gör ont i bröstet när jag andas :( Så jag ska gå och lägga mig nu istället. 
 
Kommer ha fullt upp nu de närmaste dagarna så räkna inte med bloggning... Men ska tömköra Feeri imorgon så får vi se hur det går! Wish me luck ;)
 
Här är nya snygga ryktväskan!
Har ni hört denna vackra låt? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback