I NEED TO SLEEP

Gäsp.. Denna dag har varit lååång och jobbig... Genomfört ett beep-test och skrivit ett prov bl.a. Hann iaf hem till 16 tack och lov! Kom till stallet vid 17.30 och fixade boxarna och tog bara in hästarna idag. Det va så jävla kallt och blåste storm och Feeri var ren så behövde inte borsta henne. Tänkte att hon kunde få vila idag eftersom hon var så duktig igår och jag tänkte att hon kunde ta det ganska lugnt några dagar. Imorgon ska hon få göra något, tömkörning kanske? Fargo ska också göra nåt... I helgen måste det tyvärr bli lite pluggning igen :(
 
Känner mig helt slutkörd både fysiskt och psykiskt idag.. Känns som jag behöver sova tills på måndag typ... Seriöst så orkar jag nästan inte hålla ögonen öppna. Så skickade jag just ett lite "risky" mail så nu blev jag nervös över vad hen kommer att svara... 
 
Nä men nu ska jag nog lägga mig innan jag somnar i soffan...
 
TBT 2011 när jag fick gamla Bettan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback